Announcement

Collapse
No announcement yet.

Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

    [align=justify:2wb2070f]
    by DiaboLoiro

    CONTATO:
    NOME: Lucas Rangel Gomes
    Nick [SG]: Lcsrngl
    Nick : DiaboLoiro
    Pais: Brazil
    EMAIL: [email:2wb2070f][email protected][/email:2wb2070f]


    Hello Guys, I'm here to communicate to all of my project to patch the Brazilians and the Argentines.
    The patch will be released in beta phase at the latest by the end of February this year due to the end of the transfer window in Brazil and so new rosters and new uniforms.
    We aim to be able to provide everyone a quality product and mostly free, so everyone can get the patch by doing so a delivery service between the national and international blogs. But for this to happen, I come here to ask the cooperation of publishers who are part of this forum, be it Brazil or be it Turkish. A little reluctant to ask for support from all of you, but I realized that I can do it alone.


    Brasileirão Série A
    [spoil:2wb2070f]Coritiba
    Bahia
    América Mineiro
    Figueirense[/spoil:2wb2070f]
    Brasileirão Série B
    [spoil:2wb2070f]Vitória
    Goiás
    Guarani
    Grêmio Prudente
    Portuguesa
    Sport
    Paraná
    Bragantino
    Asa
    São Caetano
    Duque de Caxias
    Icasa
    Naútico
    Ponte Preta
    Guraratingueta
    Vila Nova
    Criciúma
    ABC
    Salgueiro
    Ituiutaba[/spoil:2wb2070f]
    Brasileirão Série C
    [spoil:2wb2070f]Brasiliense
    Santo André
    Ipatinga
    América/ RN
    Paysandu
    Águia Marabá
    Fortaleza
    Rio Branco
    São Raimundo
    CRB de Alagoas
    Campinense
    Alecrim/RN
    Macaé
    Marília
    Gama/DF
    Chapecoense
    Caxias
    Brasil Pelotas
    Juventude[/spoil:2wb2070f]
    Primeira Divisão Argentina
    [spoil:2wb2070f]All Boys
    Argentinos Juniors
    Arsenal Fútbol Club
    Banfield
    Colón de Santa Fe
    Estudiantes de La Plata
    Gimnasia y Esgrima
    Godoy Cruz
    Huracán
    Independiente
    Lanús
    Newell's Old Boys
    Olimpo
    Quilmes
    Racing
    San Lorenzo
    Tigre
    Vélez Sársfield[/spoil:2wb2070f]
    I need a team KITMAKERS mainly because it is more for you all, thus making the process less cumbersome. If you do not want to join the team, but I want to help and assist them in any way to do this project, send me the kits and your nickname and your email via PM or via e-mail and post the due credit for work performed.
    You also have your username published in the area of credits within the game FIFA 11, so also served to all areas of FIFA edition and to all who help us. Or will the credits be placed on any page in the game and the patch on the internet.

    So that you can help me fill out the information below correctly.
    Name:
    Nick:
    Time (in which you want to do something)
    Nationality:

    [spoil:2wb2070f]All Boys ::Contributor::
    Argentinos Juniors ::Contributor::
    Arsenal Fútbol Club ::Contributor::
    Banfield ::Contributor::
    Colón de Santa Fe ::Contributor::
    Estudiantes de La Plata ::Contributor::
    Gimnasia y Esgrima de La Plata ::Contributor::
    Godoy Cruz ::Contributor::
    Huracán ::Contributor::
    Independiente ::Contributor::
    Lanús ::Contributor::
    Newell's Old Boys ::Contributor::
    Olimpo ::Contributor::
    Quilmes ::Contributor::
    Racing ::Contributor::
    San Lorenzo ::Contributor::
    Tigre ::Contributor::
    Vélez Sársfield ::Contributor::[/spoil:2wb2070f]

    Thanks everyone! Sorry for the large text, but must pass a certain credibility to this project, so we can accomplish in these days already be creating a website for folks to stay connected on the project.

    Translation//Tradução//traducíon:


    Olá Galera, estou aqui para comunicar a todos do meu projeto de patch para os brasileiros e para o povo argentino.
    O Patch terá a sua fase beta lançado o mais tardar no final de fevereiro deste ano , devido ao final da janela de transferência no Brasil e assim novos elencos e novos uniformes.
    Temos o objetivo de poder fornecer a todos um produto de qualidade e principalmente grátis, para que todos possam ter o patch fazendo assim um serviço de distribuição entre os blogs nacionais e internacionais. Mas que para isso possa acontecer, venho aqui pedir a colaboração dos editores que desse fórum fazem parte, seja ele brasileiro ou seja ele turco. Relutei um pouco para pedir o apoio de todos vocês, mas percebi que posso fazer tudo sozinho.
    Estou precisando de uma equipe de kitmakers principalmente, por ser mais para todos vocês, tornando assim o processo menos trabalhoso. Caso você não queira fazer parte da equipe, mas queira me ajudar e nos ajudar de qualquer forma para realizar esse projeto, me envie os kits e o seu nick e seu e-mail via PM ou Via e-mail e postarei o seu devido credito pelo trabalho desempenhado.
    Também terá o seu nick divulgado na área de créditos do FIFA 11 dentro do jogo, assim também servira para todas as áreas de edição do FIFA e para todos que nos ajudar. Ou seja terão os devidos créditos colocados no jogo e em qualquer pagina do Patch na internet.
    Para que vocês possam me ajudar preencham os dados abaixo corretamente.


    Hola chicos, estoy aquí para comunicarse a todos los de mi proyecto de revisión de los brasileños y los argentinos.
    El parche será lanzado en fase beta, a más tardar a finales de febrero de este año debido a la final de la ventana de transferencia en Brasil, así como nuevos moldes y nuevos uniformes.
    Nuestro objetivo es ser capaz de proporcionar a todos un producto de calidad y sobre todo libre, todo el mundo lo puede conseguir el parche de este modo un servicio de entrega entre los enlaces nacionales e internacionales. Pero para que esto suceda, yo vengo aquí a pedir la cooperación de los editores que forman parte de este foro, ya sea en Brasil o sea turco. Un poco reacia a pedir el apoyo de todos ustedes, pero me di cuenta de que puedo hacerlo solo.
    Necesito un equipo de KITMAKERS principalmente porque es más para todos ustedes, lo que hace el proceso menos engorroso. Si no quieres formar parte del equipo, pero quiero ayudar y asistir a ellos en alguna forma de hacer este proyecto, envíame los kits y su apodo y su correo electrónico a través de PM o por correo electrónico y enviar el debido crédito por el trabajo realizado.
    Usted también tiene su nombre de usuario publicado en el área de créditos dentro del juego FIFA 11, por lo que también sirve a todas las áreas de la edición de la FIFA y de todos los que nos ayudan. ¿O los créditos colocar en cualquier página en el juego y el parche en Internet.
    Para que usted me puede ayudar a llenar la siguiente información correctamente.



    [/align:2wb2070f]

    #2
    Re: Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

    [RESERVED]

    Comment


      #3
      Re: Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

      you got ea style minikits ?

      Comment


        #4
        Re: Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

        Originally posted by regularcat
        you got ea style minikits ?
        Sorry for the delay, but this patch will be Minikit with EA, but dpois'll make a new pack of shoes and minkits cocconut's style.

        Customizing the FIFA:

        Arbitration completely edited

        Comment


          #5
          Re: Patch Milenium//Free Patch Brazil and Argentina.

          Generic FIFA 20 Kits for goalkeepers oped below you but only two were released the 20 kits.



          First Aid staff of the Blog Universe Kits Estudiates de la plata
          still not set right by DB kits.

          Comment

          Working...
          X